تی وی دون 2

ساخت وبلاگ

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه کوی محبت که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می شود، دوشنبه 31 خرداد مصادف با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور شاعران آیینی و کارشناسان مذهبی به معرفی ابعاد شخصیتی و زندگانی پربرکت حضرت امام حسن مجتبی(ع) می پردازد.

همچنین این برنامه میزبان مهمانان مختلفی از جمله امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون می شود که به تازگی در منطقه جنگی فلوجه حضور داشته است. از دیگر آیتم های این برنامه برگزاری مراسم قرعه کشی سفر کربلا خواهد بود.

گفتنی است پیش از این نیز برنامه کوی محبت به موضوعات متنوعی چون گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم،  بیان پلیدی های فرقه ضاله بهائیت و آل سعود، گفتگو با امام جماعت مسجد الرسول کالیفرنیا در خصوص اسلامگرایی در غرب، بزرگداشت شاعر انقلابی زنده یاد حمید سبزواری، بررسی مقوله توسل به امام معصوم و ... پرداخته است.

برنامه «کوی محبت» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 00:30 از این شبکه پخش می‌شود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:57

Image تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:32

خلاصه فیلم:

علی، متخصص قلب و عروق که جراح حاذقی است از بچه های بهزیستی است . او خواستگار خانم دکتر شکوهی است اما قبل از خواستگاری از لیلا می خواهد تا او واقعیت را به خانواده خود بگوید. پدر لیلا با این وصلت مخالفت می کند . لیلا که نمی خواهد در نزدیکی علی باشد، انتقالی خود را گرفته و به اراک منتقل می شود.... از طرفی علی تمام تلاش خود را می کند تا پدر لیلا رضایت دهد اما موفق نمی شود . او همچنان به مداوای پدر لیلا می پردازد. تماسی از کاشان با دکتر گرفته می شود. مدیر سابق پرورشگاهی که علی در آن زندگی کرده با او تماس می گیرد و از او می خواهد برای مداوای بیمارش، هرچه سریعتر خود را به کاشان برساند. علی از جراحان برتر کشور است که پزشکان کاشان برای بهبودی بیمار، نام او را برده اند. علی عنوان می کند پزشکان خوب دیگری نیز وجود دارند که می توانند عمل و درمان بیمار را بپذیرند اما مدیر عنوان می کند این فرد همان شخص ناشناسی است که همیشه مشتاق بوده او را ببیند. علی فرد ناشناس را مانند پدر خود می داند که در دوران تحصیل و در زمانی که در بهزیستی بوده  او را حمایت می کرده اما هیچگاه خود رانشان نداده است. علی خود را به بیمارستان می رساند و عمل او را با موفقیت انجام می دهد. علی متوجه می شود که به حضور او در کاشان که با کمبود نیروهای پزشکی مواجه هستند بیشتر نیاز است تا تهران. علی تصمیم خود را با لیلا در میان می گذارد و از او می خواهد به تهران و نزد خانواده اش برگردد زیرا او دیگر به تهران برنمی گردد. لیلا عنوان می کند که دیدگاه او نسبت به گذشته ی علی تغییر کرده است  مهم این است که  او توانست علی رغم تمام نداشتن ها ، اکنون فرد مفید و موثری باشد و همچنین باعث افتخار است.

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: رضا ابوفاضلی

تهیه کننده: محسن شایانفر

بازیگران اصلی: امیرمحمد زند، مریم کاویانی، محمد فیلی، هایده حائری، فخرالدین صدیق شریف، آرمیتا مرادی و میرحسین معلومی

سال تولید: 1390

کشور سازنده:  ایران- شبکه دو

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:32

خلاصه فیلم:

پسری که بخاطر هوش و درایتش لقب شرلوک هولمز را به خود گرفته است، با کمک دوستش واتسون و آیرا از ماجرای عجیب ربوده شدن بچه ها سر در می آورد، او با تحقیقات بسیار می فهمد که سرایه دار مدرسه، بچه ها را می رباید و نزد دکتری می برد و او بچه ها هیپنوتیزم می کند تا آدرس آیرا را بدست آورد. آیرا دختر این دکتر است و دکتر می خواهد با هیپنوتیزم به خاطرات درون آیرا دست پیدا کند و از مادرش که همان همسر دکتر است و تصادف کرده اطلاعاتی بدست آورد و برای چند لحظه که شده این خاطرات را زنده نماید اما بچه ها ماجرا را می فهمند و دکتر را با به یادآوری خاطرات کودکی آیرا و گریه های دوست داشتنی اش متقاعد می کنند که با دخترش به خوشی زندگی کند و در آخر همه ی بچه ها از خواب بیدار می شوند و می فهمند که همه چیز را در خواب دیده اند.

اطلاعات تکمیلی:

نام فیلم (لاتین): In the Name of Sherlock Holmes

کارگردان: زسلات برناث

تهیه کننده: کارولی واچزی

بازیگران اصلی: زِناسی کریستوف، اونگوار آدام، کوگلِر نیکولِت

سال تولید: 2011

کشور سازنده: مجارستان

مدت (دقیقه): 93:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:32

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «روبه راه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران امشب ۲۹ خرداد ساعت ۱۹:۵۰ روی آنتن می رود.

این برنامه که خانواده را موضوع اصلی گفتگو قرار داده است، بنا دارد امشب با مهمان خود لاله صبوری و خانواده اش در این رابطه صحبت کند.

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون است که در آثاری همچون «کمربندها را ببندیم»، «معراجی ها»، «عینک آفتابی»، «من نه منم» و... نقش آفرینی کرده است.

این برنامه در ماه رمضان با موضوع خانواده و با حضور شخصیت های هنری، سیاسی، ورزشی، اجتماعی و... به همراه خانواده شان روی آنتن می رود.

«روبه راه» برنامه ای با مضمون اجتماعی است که هر روز موضوع خانواده و زندگی را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و كارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 188 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 18:29

«جواد افشار» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تولید مجموعه تلویزیونی «برادر» که این شب‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود، گفت: سریال برادر یک قصه اجتماعی روز است که به چند موضوع اصلی می‌پردازد و مهمترین نکته‌اش رزق و کسب حلال است، حمایت از تولید داخلی و یا حمایت از واردات صحیح اشاره می‌کنیم، کالای قاچاق و غیرقانونی که پیامدهای منفی به بار می‌آورد، چه موارد بهداشتی و پزشکی و چه پیامدهای منفی اقتصادی که چرخه اقتصاد و تولید مخدوش می‌کند.

وی ادامه داد: موضوع بعدی یک موضوع خانوادگی حفظ کانون خانواده، حمایت‌های پدرانه و برادرانه اعضای خانواده و وسوسه‌هایی که ممکن است برای هر آدمی پیش بیاید، جوانان و بلندپروازی‌های امروزی که جوانان به دنبال این هستند که راه‌های چند شبه را یک شبه طی کنند،‌ اینها موضوعاتی که در این قصه وجود دارد و به درد جامعه امروزی می‌خورد و نیازش در جامعه ما حس می‌شود، آرش قادری قصه را نوشته است که قصه‌ای جذاب و خوبی دارد که ما هم تلاش خودمان را می‌کنیم تا ظرفیت‌های این قصه را استفاده کنیم.

وی همچنین درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد تا یک فیلمنامه را برای کارگردانی انتخاب می‌کند، توضیح داد: وقتی فیلمنامه را می‌خوانم از همان ابتدا اگر با آن درگیر شوم و قصه جذبم کند می‌پذیرم و اگر جذبم نکند وسواسی به خرج نمی‌دهم چون شما از همان ابتدا می‌فهمید که یک کاری می گیرد یا نمی‌گیرد من مطمئن بودم کیمیا مورد توجه قرار می‌گیرد، مادرانه را وقتی فیلمنامه‌اش را خواندم مطمئن بودم مخاطب جذب می‌کند و جذاب خواهد بود، و همین فیلمنامه برادر را که خواندم مطمئن هستم که کار جذابی خواهد شد.

افشار اظهارداشت: من همیشه در مطالعه فیلمنامه خودم را جای مخاطب می‌گذارم، اول از نگاه یک مخاطب قصه را می‌خوانم اگر احساس کنم داستان قابل پیگیری است و جذاب است و دلم می‌خواهد ببینمش و چه حرفی برای گفتن دارد. تازه از نگاه کارگردان و تخصصی خودم ورود می‌کنم که آنها به نقطه‌نظرات جدید هم دست پیدا کنم و با تعامل با نویسنده سعی می‌کنم ورود پیدا کنم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد گروه تولید برادر همان گروه کیمیا هستند و خیلی تفاوتی با هم ندارند نیز توضیح داد: بچه‌های مقابل دوربینمان بیشتر از کیمیا برگشتند ولی عوامل پشت دوربین تقریباً نه اغلب‌شان کسانی هستند که من در کارهای قبل از کیمیا با ‌آنها تجربه داشتم، فیلمبردار، صدابردار، طراح صحنه‌مان فاز 3 کیمیا بود گروه کارگردانی و دستیارانم بچه‌های کیمیا هستند، اما عمده نقش‌های اصلی سریال به عهده بازیگران کیمیا است. مجدد دعوتشان کردم و جای درست و خوبی قرار گرفته‌اند، خیلی متناسب با نقش انتخاب‌هایم را صورت می‌دهم و فکر می‌کنم انتخاب‌های خوبی شده است.

کارگردان سریال «مادرانه» در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد شما پیش از ساخت اثر و زمانخواندن فیلمنامه نقش‌ها را در ذهنتان می‌چینید؟ گفت: دقیقاً همین‌طور است من وقتی فیلمنامه را مطالعه می‌کنم سعی می‌ کنم آدم‌هایش را پیدا کنم، خودشان، خودشان را صدا می‌کنند وقتی یک نقشی را می‌خوانم مثلاً نقش ناصر می‌خواندم خودش به ذهنم می‌آمد و می‌دیدم پوریا پورسرخ است یا حالا کاظم را می‌خواندم همین طور حسن پورشیرازی می‌آمد و سایر نقش‌ها همین‌طور بنابراین سعی کردیم که از ظرفیت‌هایی درون کار وجود داشت، ضمن اینکه من چند فاکتور در انتخاب بازیگر برایم مسئله است، جدا از اینکه توانایی‌ها و آن تناسب‌های لازم برای یک کاراکتر در انتخاب نقش لحاظ می‌کنم موارد دیگری هم برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است مثل انضباط، مثل اخلاق حرفه‌ای و  انسانی اینها برای من کمتر از تناسبات نقش نیست، اهمیت به اخلاق یک هنرپیشه می‌دهم به نظمش اهمیت می‌دهم به تعهد و اهمیت‌پذیری اینها برای من خیلی مهم است که برای انتخاب ملاک من قرار می‌گیرد و وقتی این ویژگی یک هنرپیشه داشته باشد بعد فاکتور دوم که تناسبش با نقش است.

وی همچنین درباره کارگردانی آثار مناسبتی نیز عنوان داشت: همه کارها سخت هستند و اصلاً کار راحت نداریم، سختی کار مناسبتی به خاطر فرصت زمانی و هر چه به زمان پخش نزدیک می‌شوید اضطراب و این فشارش روی خود شخص من بیشتر از اندازه است، تیممان همان 12 ساعت کاری راجع و مرسوم است و هیچ کس بیشتر از ساعت کاری ندارد فقط خود من بعد از تایم استراحتم به مونتاژ و موسیقی رسیدگی کنم به تیتراژ و آواز و موارد دیگر و پیش‌تولید سکانس‌های بعدی در دل آن کار انجام بدهم اینها کار ما را سخت می‌کند اما مسئولیت‌پذیری همه کارها به یک اندازه سخت است و فرقی با هم ندارند.

افشار همچنین در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی باید بیفتد تا یک سریال به اصطلاح گل کند؟ اظهارداشت: مؤلفه‌های زیادی در دست هم می‌دهند تا یک کاری دیده شود کاری مورد توجه قرار بگیرد و آن کار به استانداردهای مطلوب نزدیک شود تا مورد توجه قرار بگیرد، به نظر من مهمترین فاکتور در این زمینه قصد خوب  است و یک فیلمنامه خوب است مشخصاً می‌تواند بستری را فراهم کند تا تمام عناصر در کنار هم بتوانند به خوبی ابراز وجود کنند، بعد از داشتن یک قصه خوب شناسایی ظرفیت‌های یک قصه است در این مرحله کارگردان می‌تواند از آن ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کند که به قابلیت و اجرا برسد، ظرفیت‌ها از همان مرحله ابتدا انتخاب درست بازیگر شروع می‌شود، هنرپیشه‌های مستعد می‌توانند با ایفای خوب نقش آن قابلیت‌ها را نشان دهند در کنار انتخاب‌های بازیگران، عناصر دیگری مانند موارد تولیدی، صفحه‌آرایی، آکساسورها و ... وجود دارد و مکمل می‌شوند و اینکه شما با داشتن این ابزارها و عناصر موجود در تولید و اجرا می‌توانید یک هارمونی را در جهت پیدا کردن نبض مخاطب و انتقال مفاهیم درست به خروجی دقیق برسیم.

وی همچنین درباره دیده شدن یک سریال نیز گفت: ما از همان ابتدا قصه خوبی داشتیم، مجموعه عوامل و عناصر که انتخاب شده بودند مانند تهیه‌ کننده تا بقیه عوامل دیگر با یک همت بالا و انگیزه مضاعف دست به دست هم داده بودیم که بتوانیم یک کاری را تولید کنیم که واقعاً از ابتدا این هدف پایه‌گذاری شده بود که یک کار متفاوت و خوب با ظرفیت‌های موجود بوده است.

کارگردان مجموعه «برادر» همچنین درباره ضعف‌های سریال کیمیا نیز گفت: یک بخشی از این نقدها درست بود یعنی ما موافق هستیم که در کار ضعف‌هایی وجود داشت که ناشی از دلایل خودش بود یعنی به هر حال کمبود زمان، کمبود بودجه، در شرایط بحرانی مجبور بودیم که کار را به سرانجام برسانیم،‌ آن کار حداقل با 3 الی 4 سال زمان می‌برد و وقتی زمان به نصف می‌رسد بودجه و امکانات به نصف می‌رسد طبیعی است که یک اشکالاتی و ضعف‌هایی حاصل می‌شود و ما خودمان موافق ضعف‌ها بودیم اما پافشاری بیش از اندازه روی نقاط ضعف و گل کردن نقاط ضعف درست نبود (نقاط قوت کار را در نقاط ضعفش دیده شود) نقاط قوت کار کم نبود، نقاط ضعف انگشت‌شمار است و نباید باعث شود که نقاط قوت کار زیر سؤال برود.

افشار درباره اینکه در نهایت به کدام یک از کارهایی که تا به حال کارگردانی کرده‌اید بیشتر افتخار می‌کنید؟‌ گفت: من تمام کارهایی را که در این سال‌ها ساختم هر کدام برای من یک پله بوده است، پله به سمت نزدیک شدن به کسب تجربه، نزدیک شدن به آن اهدافی که دنبال می‌کنم هر کدام از آنها یک پازلی را تشکیل می‌دهد در جهت تکامل روحیات من،‌ اذعان می‌کنم که سال‌های پیش یا در ابتدای راه من قدرت انتخاب نداشتم بیشتر به دنبال کسب تجربه بودم دنبال اثبات خودم بودم تا بتوانم کار کنم تا بگویم من هستم و می‌توانم ولی در 4، 5 سال گذشته سعی کردم انتخاب‌هایم را دقیق‌تر و صحیح‌تر انجام دهم از سال 89 به این طرف کلیه کارهایی را که تولید کردم و ساختم را به شدت رویش نظر داشتم، دغدغه‌های خودم در آن وجود داشت و از سریال مادرانه، کیمیا و بعد هم برادر این سه کار را با کارهای قبلی‌ام متفاوت می‌دانم اما در کارهای قبلی‌ام پول کثیف را خیلی دوست داشتم، چند تا کار دیگر مثل سی‌امین روز، جابرالحیام، روز رفتن اینها همه کارهای خوبی بوده که دوستشان داشتم، در تله فیلم‌هایم چند تله‌فیلم شاخص داشتم که خیلی دوستشان داشتم مثل به جا مانده، برگ و باد، رایزن عشق بوده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/16C2T0

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 22:31

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه کوی محبت که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می شود، چهارشنبه 26 خرداد مصادف با 9 رمضان  با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی به بررسی شخصیت و سیره رفتاری بزرگ بانوی اسلام؛ حضرت خدیجه سلام الله علیها می پردازد.

گفتنی است پیش از این نیز برنامه کوی محبت به موضوعات متنوعی چون گرامیداشت یاد شهدای افغان مدافع حرم، بیان پلیدی های فرقه ضاله بهائیت و آل سعود، گفتگو با امام جماعت مسجد الرسول کالیفرنیا در خصوص اسلامگرایی در غرب، بزرگداشت شاعر انقلابی زنده یاد حمید سبزواری، بررسی مقوله توسل به ائمه معصومین(ع) و ... پرداخته است.

برنامه «کوی محبت» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت  30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 22:31

بازیگر سریال «برادر» از جزئیات نقش خود در این مجموعه تلویزیونی می گوید.

بیوک میرزایی بازیگر سریال «برادر» در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش آفرینی خود این سریال گفت: حضور من در مجموعه تلویزیونی «برادر» از امشب با دخالت در بازار کار ناصر (پوریا پورسرخ) و وارد کردن برنج مسموم شروع می‌شود و حرکت خود را با مختل کردن نظم زندگی حاج پهلوان آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در واقع حسین اسدی تاجر برنجی است که با همراهی بهرام کلایی و دخترش زمینه‌های انحراف بازار کار را برای «ناصر» فراهم می‌کند و از تاجرهای دلال صفتی است که برنج های مسموم و یا هندی و قاچاق را وارد بازار ایران می‌کند.

میرزایی با بیان اینکه کارگردانی جواد افشار یکی از بهترین مولفه های انتخاب من برای سریال «برادر» بود، عنوان کرد: پیش از این در پروژه‌های دیگری با جواد افشار همکاری داشتم، کار کردن با افشار به هیچ عنوان اذیت کننده نیست و با توجه به زمان بندی محدودی که در ساخت سریال «برادر» داشت، توانست به خوبی مدیریت کند و تولید این مجموعه تلویزیونی را دنبال کند.

بازیگر سریال«کیمیا» درباره تنوع نقش ها و چند بعدی بودن شخصیت های مجموعه تلویزیونی «برادر» اظهار داشت: ما بازیگر هستیم و در انتخاب نقش هایمان باید تنوع داشته باشیم، هر شخصیتی خوب و یا بد مطلق نیست و رنج ها و نکات مثبت مربوط به خودش را دارد.

وی با نگاه ویژه ای به مجموعه های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان توضیح داد: ماه های رمضان و محرم مردم بیشتر سریال ها را نگاه می‌کنند و به دنبال آن بازیگرها هم بیشتر دیده می شوند و بازتاب وسیع تری می توان از مخاطبان گرفت. 

انتهای پیام/

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 22:31

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «روبه راه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران امشب ۲۵ خرداد با حضور یک بانوی آتش نشان ساعت ۱۹:۵۰ روی آنتن می رود.

«روبراه» که خانواده را موضوع اصلی گفتگو قرار داده است بنا دارد امشب با مهمان خود شهناز دوستی زن آتش نشان فداکار در این رابطه صحبت کند. شهناز دوستی همسر امید عباسی است.

امید عباسی مأمور آتش‌نشانی که ظهر روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ زمانی که برای اطفای حریق در طبقۀ دهم یک ساختمان مسکونی مشغول بود با دختربچه‌ای ۹ ساله روبه‌رو شد که قصد داشت از ترسِ آتش، خود را از طبقۀ دهم ساختمان به بیرون پرتاب کند. عباسی با مشاهدۀ این صحنه به‌سمت او رفت و پس از قرار دادن ماسک اکسیژنش روی صورت دختربچه، او را برای انتفال به محل امن به همکارش تحویل داد ولی خود دچار دودزدگی شدید شد.

آتش‌نشانان، امید عباسی را به بیمارستان منتقل کردند اما پس از گذشت کمتر از ۲۴ ساعت او به‌علت مسمومیت دچار مرگ مغزی شده‌بود و پس از آن اقدامات برای اهدای اعضای بدن وی با موافقت همسرش آغاز شد.

این برنامه در ماه رمضان با موضوع خانواده و باحضور شخصیت های هنری، سیاسی، ورزشی، اجتماعی به همراه خانواده شان روی آنتن رفته است و با افرادی همچون مهران رجبی، هوشنگ شهبازی، محمد غرضی و.... در این هفته گفتگو کرده است.

«روبه راه» برنامه ای با مضمون اجتماعی است که هر روز موضوع خانواده و زندگی را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و كارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:00

به گزارش «نسیم آنلاین»، این برنامه در هشتمین شب ماه مبارک رمضان میزبان مهمانی ویژه است، «سید محمد حسینی» وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است در این برنامه حضور یابد.

دعوت از حسینی به دلیل فعالیت‌های گسترده وی در دوران وزارت و پیش از آن، در راستای ترویج فرهنگ رضوی و برگزاری و حمایت از ده‌ها جشنواره و همایش مرتبط با امام رضا(ع) صورت گرفته و قرار است تندیس شیدایی هفتمین برنامه به او اهدا شود.

همچنین علی علی‌پور فوتبالیست قائم‌شهری لیگ برتر ایران و بازیکن فعلی تیم پرسپولیس تهران به همراه همسرش زهرا دژوان، مهمان این برنامه خواهد بود.

علیپور با گلزنی در هشتادمین دربی بین استقلال و پرسپولیس با ۱۹ سال و ۱۸۵ روز به عنوان نفر دوم جوان‌ترین گلزن تاریخ دربی بعد از حسن روشن معرفی شد.

خشایار اعتمادی، خواننده پاپ که طی دو دهه اخیر آثار متعددی را روانه بازار موسیقی کرده، دیگر مهمان «شیدایی» در هشتمین شب رمضان امسال است؛ او در این برنامه برخی قطعات خاطره‌انگیز سال‌های نه چندان دور را اجرا می‌کند.

«شیدایی» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه دو سیماست که هر شب بعد از گفت وگوی خبری به روی آنتن می‌رود.

محمد نبهان و امیر شرافتی تهیه‌کنندگان این برنامه هستند و عبدالله روا هم اجرای آن را بر عهده دارد.

گفتنی است «شیدایی» با موضوع ازدواج آسان و اخلاق حسنه اسلامی و با مشارکت موسسه مالی اعتباری عسکریه، در گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما تولید می‌شود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:00

به گزارش خبرگزاری فارس، این برنامه در هشتمین شب ماه مبارک رمضان میزبان مهمانی ویژه است، «سید محمد حسینی» وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است در این برنامه حضور یابد.

دعوت از حسینی به دلیل فعالیت‌های گسترده وی در دوران وزارت و پیش از آن، در راستای ترویج فرهنگ رضوی و برگزاری و حمایت از ده‌ها جشنواره و همایش مرتبط با امام رضا(ع) صورت گرفته و قرار است تندیس شیدایی هفتمین برنامه به او اهدا شود.

همچنین علی علی‌پور فوتبالیست قائم‌شهری لیگ برتر ایران و بازیکن فعلی تیم پرسپولیس تهران به همراه همسرش زهرا دژوان، مهمان این برنامه خواهد بود.

علیپور با گلزنی در هشتادمین دربی بین استقلال و پرسپولیس با ۱۹ سال و ۱۸۵ روز به عنوان نفر دوم جوان‌ترین گلزن تاریخ دربی بعد از حسن روشن معرفی شد.

خشایار اعتمادی، خواننده پاپ که طی دو دهه اخیر آثار متعددی را روانه بازار موسیقی کرده، دیگر مهمان «شیدایی» در هشتمین شب رمضان امسال است؛ او در این برنامه برخی قطعات خاطره‌انگیز سال‌های نه چندان دور را اجرا می‌کند.

«شیدایی» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه دو سیماست که هر شب بعد از گفت وگوی خبری به روی آنتن می‌رود.

محمد نبهان و امیر شرافتی تهیه‌کنندگان این برنامه هستند و عبدالله روا هم اجرای آن را بر عهده دارد.

گفتنی است «شیدایی» با موضوع ازدواج آسان و اخلاق حسنه اسلامی و با مشارکت موسسه مالی اعتباری عسکریه، در گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما تولید می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MSKXFE

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:00

نعمت‌الله چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس رسانه ایسنا درباره رییس جدید سازمان صداوسیما گفت: آقای علی‌عسکری را دورادور می‌شناسم؛ ایشان یکی از مدیران خوب در دوره آقای ضرغامی بودند که اتفاقات و تغییرات خوبی را در زمینه تجهیز سازمان صداوسیما با ماهواره‌های جدید رقم زدند که باعث کیفیت بهتر کارها شد.

او در همین زمینه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد سریال‌های تلویزیونی خیلی کم است؛ امیدوارم تهیه‌کنندگان زیادی با کارهای جدید و ایده‌های نو کار کنند تا مردم ما هم به سمت ماهواره نروند. اصولا مهمترین بخش صداوسیما، تلویزیون است و مهترین بخش سیما هم نمایش و خبر است که باید روی آنها مانور بیشتری داده و سرمایه‌گذاری بیشتر شود و در عین حال مدیران بهتری این قسمت‌ها را اداره کنند که ان‌شاءالله در مدت زمان کوتاهی سازمان صداوسیما کیفیت بهتری به دست بیاورد.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره فشردگی ساخت سریال‌های رمضانی بیان کرد: ساخت سریال‌های رمضانی اغلب دیر آغاز می‌شود با وجود اینکه می‌دانیم هر سال ماه رمضان داریم و باید یکسری کارهای نمایشی برای این ایام داشته باشیم، ولی متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود نسبت به ضبط سریال‌ها دیر اقدام کنیم. البته خدا را شکر ما امسال زودتر از همه کارمان را آغاز کردیم که نگرانی بدو بدوهای آخر کار نداشته باشیم و به گروه استرس وارد نکنیم و گروه با خیال راحت کارشان را انجام دهند.

وی گفت: ما سریال «برادر» را اواخر بهمن ماه 94 کلید زدیم و خدا را شکر تا اینجا کارمان را خوب رساندیم تاکنون هم حدود 80 درصد از تصویربرداری به پایان رسیده است. با برنامه‌ریزیهایی که داریم پیش‌بینی‌مان این است که یک هفته پس از ماه مبارک رمضان کار تصویربرداری‌مان به پایان برسد اما تدوین، موسیقی و صداگذاری همزمان تا قست آخر ادامه دارد.

چگینی در پایان در پاسخ به این که آیا پروژه برادر با مشکلات مالی مواجه نشد؟ پاسخ داد: بالاخره در تمام کارها مشکلات مالی وجود دارد. نبض یک کار، مساله مالی است. اگر به لحاظ مالی بودجه خوب تزریق شود پروژه‌ها زودتر تمام می‌شوند زیرا انرژی‌ها بالاتر می‌رود و دوچندان می‌شود و عوامل با جان و دل کار می‌کنند. 

به گزارش ایسنا، سریال «برادر» در ایام رمضان هر روز حدود ساعت 21 و 10 دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 22:20

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه کوی محبت در این برنامه با دعوت از علی امینی نابغه قرآنی جهان اسلام به همراه پدر ایشان حجت الاسلام امینی موسوی به راهکارهای تربیت نسل قرآنی وعلوی و آثار و برکات مانوس بودن با قرآن در خانواده و جامعه می پردازد.

پیش از این نیز برنامه کوی محبت به موضوعات متنوعی چون گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم،  بیان پلیدی های فرقه ضاله بهائیت و آل سعود، گفتگو با امام جماعت مسجد الرسول کالیفرنیا در خصوص اسلامگرایی در غرب، بزرگداشت شاعر انقلابی زنده یاد حمید سبزواری و ... پرداخته است.

گفتنی است برنامه «کوی محبت» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 00:30 از این شبکه پخش می‌شود.

 

 

 

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 22:20

مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» با پیشرفت 30 درصدی تصویربرداری در شهر تهران، مجموعه ای از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون را در خود جای داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «آرام می‌گیریم» عنوان پروژه‌ای است که بعد از سریال «کیمیا» در قالب مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر ارزشی و دفاع مقدس با مشارکت انجمن سینمایی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شبکه دو سیما در 42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از این شبکه ساخته می شود.
دورهمی بازیگران سینما و تلویزیون در سریال «آرام می‌گیریم»/ پیشرفت 30 درصدی مجموعه در تهران

«آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، از جمله سریال‌های پر بازیگر و پر لوکیشنی است که به خاطر حساسیت‌های موضوع و نگاه ویژه کارگردان و تهیه‌کننده سعی شده از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون استفاده شود تا ارتباطی دو سویه بین مخاطب و شخصیت های داستان ایجاد شود.

لازم به ذکر است که مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» کار خود را با نقش آفرینی بازیگرانی چون، داریوش فرهنگ، علی اوسیوند، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی و ... از سوم اردیبهشت ماه در شهرک چشمه آغاز کرده و با دیگر بازیگران سینما و تلویزیون اعم از هوشنگ توکلی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، ارسلان قاسمی، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میر طاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا در لوکیشن های متعدد دیگر در حال تصویربرداری است.

دورهمی بازیگران سینما و تلویزیون در سریال «آرام می‌گیریم»/ پیشرفت 30 درصدی مجموعه در تهران

همچنین در روزهای اخیر لیلا اوتادی دیگر بازیگری است که به این سریال پیوسته است.

گفتنی است تا به امروز تقریبا 30 درصد از تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» در لوکیشن‌های نازی آباد، شهرک چشمه و جنت آباد پیش رفته است و برای پایان کار گروه تولید، سفری به جنوب و غرب کشور برای بازسازی صحنه های جنگ تحمیلی خواهند رفت.

«آرام می گیریم» به قلم سید مصطفی مصطفوی و روح الله سهرابی داستان مشکلات خانواده های با اصالتی را بیان می کنند که در جامعه امروز فرزندانشان با مسائل و ناهنجاری‌های غیر اخلاقی روبرو می شوند و آرامش اصلی خانواده را از بین می برند. 

دورهمی بازیگران سینما و تلویزیون در سریال «آرام می‌گیریم»/ پیشرفت 30 درصدی مجموعه در تهران

این مجموعه تلویزیونی یک سریال قصه‌گو است که در جریانات جامعه حرکت می کند و پیام های روشنی را هم برای فرزندان و هم والدین دارد.

گروه تولید «آرام می گیریم» با پیشرفت خوبی که دارد، در حال حاضر با بازی مهدی سلوکی و لیلا اوتادی در شمال غربی تهران مشغول تصویربرداری هستند.

دورهمی بازیگران سینما و تلویزیون در سریال «آرام می‌گیریم»/ پیشرفت 30 درصدی مجموعه در تهران

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی و به قلم سید مصطفی مصطفوی و روح الله سهرابی به نگارش درآمده است و توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده بازنویسی شده است و برای نیمه سال جاری آماده پخش از شبکه دو سیما می شود.

دورهمی بازیگران سینما و تلویزیون در سریال «آرام می‌گیریم»/ پیشرفت 30 درصدی مجموعه در تهران

دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

مشاور پروژه: لیلا لاریجانی / مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی/ طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

انتهای پیام/

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 22:20

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 22:28

دانلود تیتراژ از لاک جیغ تا خدا- انتها

دانلود ها

/

صوت

/

1395/3/23 |

13:30 |

شناسه خبر: 31191

لینک کانال تلگرام در صفحه جزئیات خبر

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 17:03

دانلود تیتراژ رو براه

دانلود ها

/

صوت

/

1395/3/23 |

13:48 |

شناسه خبر: 31192

لینک کانال تلگرام در صفحه جزئیات خبر

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 17:03

دانلود تیتراژ مسابقه ثانیه ها

دانلود ها

/

صوت

/

1395/3/23 |

13:50 |

شناسه خبر: 31193

لینک کانال تلگرام در صفحه جزئیات خبر

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 17:03

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 3:16

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه کوی محبت در این برنامه با دعوت از سید حسام رضوی یکی از فعالان رسانه ای مجموعه فاطمیون به محورهای حضور مهاجرین افغانی در سوریه به عنوان مدافعان حرم، نقش آنان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و اقداماتی که جمهوری اسلامی برای آنها انجام داده گفتگویی چالشی را پیش گرفت، اما بخش مهم این برنامه پاسداشت یاد و خاطره شهدای افغان مدافع حرم بود.

پیش از این نیز برنامه کوی محبت با حضور حجت الاسلام حبیب عباسی به یاد شهدای فاجعه منا، عدم صلاحیت آل سعود در کلیدداری خانه خدا را بررسی کرده و به جنایات فرقه ضاله بهائیت و آل سعود از جمله تخریب مساجد مسلمانان، به خدمت گرفتن انسان ها برای انجام عملیات انتحاری توسط آل سعود و ... پرداخته است.

گفتنی است برنامه «کوی محبت» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 00:30 از این شبکه پخش می‌شود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 3:16